nie. Paź 20th, 2019

8 Edycja Brand Elite

3 min read
8 Edycja Brand Elite

Wieczory Biznesowe Brand Elite – Spotkania z Marką na stałe wpisały się w  mapę eventów Radomia. Kolejna, już ósma Edycja pt. „Nie walcz -> NAWIGUJ. Lider, Zespół, Strategia” odbyła się 12 października br. w Hotelu Karo.

Anna Słopiecka podczas  4 Edycji wyznała, że był taki moment na etapie Jej rozwoju zawodowego, że „bardzo pragnęła organizować spotkania dla kobiet przedsiębiorczych stawiających na rozwój osobisty, które chcą się ze sobą konsolidować i wypracowywać wspólne wartości w biznesie.” Poszła dalej Wieczory Biznesowe od 6 Edycji są przeznaczone dla kobiet i mężczyzn.

Edycje Brand Elite są dla  Anny Słopieckiej spełnieniem jej marzeń. Wierną towarzyszką na tej drodze jest Małgorzata Patynowska, założycielka Fundacji „Dobry Duszek”.

W spotkaniach tych nie może zabraknąć znamienitych gości i prelegentów. Do tej pory Wieczory biznesowe uświetniali (chronologicznie) : Urszula Dudziak, Ewa Mechelewska,  Otylia Jędrzejczak,,  Ewa Czertak i Emila Bartosiewicz, Agnieszka Michalczyk, Beata Tyszkiewicz, Maggie Haese , Nina Kowalewska – Motlik,  Paulina Smaszcz – Kurzajewska, Robert Kucharski, Joanna Heidtman,  Marek Kamiński.

Podczas 8 Edycji Brand Elite prelekcje wygłosili :

–  Romam Polko – Generał, komandos, dowódca elitarnej jednostki GROM, doktor zarządzania. To na podstawie jednostki GROM opowiadał uczestnikom Wieczoru m.in. : kim jest lider, jakie powinien posiadać cechy przywódcze, czy powinien okazywać emocje,  o sztuce motywacji „by twoim ludziom chciało się chcieć”, o kształtowaniu kultury organizacji,  jak ważne są: podejmowanie szybkich decyzji, delegowanie zadań   i  odpowiedzialność podwładnych. Z pewnością wartości panujące w wojsku w zakresie liderowania, funkcjonowania zespołu, planowania i  wyznaczania strategii przeniesione do biznesu uczyniłyby wiele dobrego

–  Klaudia Pingot – kreatywna mówczyni i liderka społeczności Spec babek, autorka książek, psycholog, youtuberka oraz była oficer centralnego Biura śledczego KGP. Jej prelekcja pt. „ 5 rzeczy, których musimy się oduczyć, aby pójść do przodu”,  należała do najbardziej emocjonalnych i wystąpień spośród wszystkich edycji Brand Elite i z pewnością na długo pozostanie w pamięci uczestników spotkania.

Na uwagę zasługują przytoczone podczas wystąpienia  cechy leaderów 21 wieku według Forbes’a, wpływających na charyzmatyczność lidera:

  •  widzi szanse we wszystkim i każdego dnia,
  • przewiduje nieoczekiwane, zarządza zmianą zanim okoliczności zmuszą ich do działania,
  • mimo niedoskonałości jest doskonały w działaniu, inspiruje i motywuje innych poprzez własną pasję i zaangażowanie, odkrywa  niekończące się możliwości,
  • żyje z duchem przedsiębiorczości, nieustannie buduje relacje, buduje skalkulowane ryzyko, szybko się uczy – wszystko po to by wywrzeć pozytywny wpływ,
  • ma wizję, rozumie, że musi wziąć pod uwagę dobro i interes każdej strony,
  • bazuje na osobistych wartościach, które płyną tak z przeszłości, jak i są kształtowane przez ludzi, z którymi współpracuje.

Nowością podczas tej Edycji Brand Elite były wystąpienia uczestników, którym Wieczory Biznesowe przyniosły wymierne  korzyści. 

Honorowy patronat nad Wydarzeniem objął Prezydent Miasta Radomia Radosław Witkowski.

Wydarzenie miało wymiar charytatywny na rzecz Fundacji Dobry Duszek w Radomiu.

Autor: Rita Kutkiewicz

Foto: gościnnie Adam Dziedzic, redaktor naczelny Portalu Obiektywnie.info.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.