wt. Kwi 7th, 2020

Tygodnik Radomski

Kolejne zmiany w pracy Urzędu Miejskiego

3 min read

W związku z rozprzestrzenianiem się koronawiorusa, mając na względzie troskę o zdrowie mieszkańców oraz pracowników, Urząd Miejski w Radomiu wprowadza kolejne zmiany organizacji pracy. 

Zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Radomia, od wtorku, 17 marca, do odwołania, urząd będzie wykonywał swoje zadania w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę mieszkańców. Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty lub w okienku podawczym przy ul. Kilińskiego 30. Obsługa interesantów jest prowadzona za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Ograniczenie nie dotyczy jedynie bieżącej rejestracji zgonów oraz sporządzania aktów zgonów. Te zadania są realizowane przez pracowników Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Moniuszki 9.

Wydział Komunikacji Urzędu Miejskiego informuje jednocześnie, że wszystkie rezerwacje wizyt zostały odwołane. Wszelkie dokumenty i wnioski do Wydziału należy składać za pośrednictwem: poczty, elektronicznej platformy ePuap, elektronicznej skrzynki podawczej Systemu Pojazd i Kierowca pod adresem: https://www.esp.pwpw.pl lub poprzez złożenie w okienku podawczym przy ul. Kilińskiego 30. 

W przypadkach losowych i niecierpiących zwłoki sprawy mogą być załatwiane po uprzednim kontakcie telefonicznym. Numery telefonów do wszystkich wydziałów i biur Urzędu Miejskiego dostępne są w zakładce: http://bip.radom.pl/ra/urzad-miejski/wydzialy-biura

Urząd Miejski uruchomił też specjalną infolinię. Dzwoniąc pod numer 48 36-20-860 można uzyskać informacje na temat pracy urzędu, a także bezpośrednie numery telefonów do poszczególnych wydziałów.  

Wciąż aktualne są wcześniejsze decyzje: 

– Do odwołania nieczynna jest kasa Urzędu Miejskiego;

 – W punktach Nieopłatnej Pomocy Prawnej i Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego, które mieszczą się  przy ul. Reja 5 i Struga 88  zawieszone jest osobiste udzielanie porad. Zostaje wprowadzona organizacja punktów udzielania porad przez telefon oraz drogą e-mailową. Celem uzyskania nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego należy wypełnić wniosek wraz z oświadczeniem i przesłać skan na adres adwokat@umradom.pl lub radca.prawny@umradom.pl  a następnie oczekiwać na wyznaczenie terminu porady. Wniosek do pobrania w zakładce bip  – załatw sprawę –wydział zdrowia i polityki społecznej – nieodpłatna pomoc prawna i nieodpłatne poradnictwo obywatelskie. 

– Fundacja Academia Iuris zawiesiła porady prawne do odwołania. Z kolei wszystkie osoby, które w tym czasie chcą rozliczyć swój PIT Centrum Organizacji Pozarządowych zachęca do skorzystania z portalu www.podatki.gov.pl, gdzie wystarczy się zalogować, sprawdzić swoje dane i kwoty umieszczone na zaznaniu, a następnie wysłać PIT ektronicznie. Kontakt z COP: cop@umradom.pl, za pośrednictwem strony www.facebook.com/centrum.ngo oraz telefonicznie 48 36 20 492;

 – Do odwołania Centrum Informacji Turystycznej (pl. Dworcowy 2 oraz ul. Rwańska 16) jest nieczynne dla odwiedzających. W razie potrzeby prosimy o kontakt: pod nr telefonu: 793 456 783, 48 360 06 10, pod adresem e-mail: cit.radom@cit.radom.pl lub za pośrednictwem Facebook’a.

/źródło: radom.pl/

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.