Dostarczenie decyzji podatkowych w Radomiu na rok 2025


Urząd Miejski w Radomiu ogłasza rozpoczęcie dostarczania decyzji podatkowych dotyczących ustalenia wysokości podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego na 2025 rok. Proces doręczania będzie odbywał się w dniach od 14 lutego do 1 marca 2025 roku. Łącznie wydano blisko 99,5 tysiąca decyzji, z czego większość zostanie dostarczona przez pracowników urzędu.

Podatnicy, którzy złożyli wniosek o doręczenie dokumentów drogą elektroniczną, otrzymają decyzje zgodnie z wybranym przez siebie sposobem. Pisma adresowane do osób zamieszkałych poza Radomiem będą wysyłane pocztą. W przypadku, gdy osoba doręczająca nie zastanie nikogo w danym miejscu, zostanie ustalony nowy termin lub zostawiona informacja, aby skontaktować się w celu ustalenia dalszych kroków.

W decyzjach podatkowych znajdą się wyliczone kwoty podatku oraz indywidualne numery rachunków do wpłaty. Na przykład, podatki do 100 złotych będą musiały być uregulowane do 15 marca, natomiast wyższe kwoty będą płatne w czterech ratach. Podatnicy mają możliwość uiszczenia należności na różne sposoby, w tym elektronicznie, w opłatomacie, terminalu płatniczym, przez internetową platformę IBOM, a także w placówkach pocztowych, bankach i agencjach płatniczych, będąc zobowiązani do pokrycia prowizji w niektórych przypadkach.

Źródło: Urząd Miasta Radom


Oceń: Dostarczenie decyzji podatkowych w Radomiu na rok 2025

Średnia ocena:4.65 Liczba ocen:22


Zobacz Także